En blogg från Högskolan i Borås

fredag 9 januari 2009

Karriärservice 1-år!!!!


Inför Karriärservice 1-årsdag lanserar jag den nya karriärbloggen från högskolan i Borås. Ser framemot att få tillfälle att mer kontinuerligt delge Er läsare mina funderingar och tankar kring karriär och arbetsliv. Tanken är att bloggen skall innehålla allt från rapporter och prognoser till tips på hur man skriver CV samt arbetsgivare som söker ny personal.
Min förhoppning är även att detta blir en forum för dialog och diskussion därför välkomnar jag kommentarer på mina inlägg. Finns det läsare där ute som själva vill skriva något i ämnet eller har saker som ni önskar att jag tar upp så får ni gärna kontakta mig. Jag nås på karriarservice@hb.se alternativ 033-435 4389.

Ser fram emot 2009 med tillförsikt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar