En blogg från Högskolan i Borås

fredag 9 januari 2009

Ny karriärblogg från Högskolan i Borås



Inför Karriärservice 1-årsdag och min 1-årsdag som anställd som karriärvägledare på Högskolan lanserar jag nu en ny karriärblogg. Min förhoppning är att skapa ett forum där jag kan delge er läsare mina erfarenheter, tankar och funderingar i ämnet Karriär och Arbetsliv. Tanken är att innehållet skall sträcka sig från rapporter och prognoser till tips på hur ni skriver slagkraftiga CV:n samt även hur ni som studenter blir anställningsbara. Själv ser jag framemot att få ta del av Era tankar och funderingar och välkomnar därför kommentarer på mina inlägg. Finns det någon därute som har något matnyttigt att delge eller om ni saknar något i min blogg är ni välkomna att kontakt mig på karriarservice@hb.se alternativ 033-435 4389.

Ser fram emot ett roligt och lärorikt bloggande under 2009!!

Susanne Håkansson Karriärvägledare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar